پست ثابت


سفارشات بلوم
سفارشات ارزان تر از همه جا

سلام به دوستای گلم

 

این یه وب سایت سفارشیه

 

من نازنین بلوم هستم

 

شما میتونید هر چه قدر خواستید سفارش بدید

 

همه جور سفارشی قبول میکنم

 

شک نداشته باشید که قیمت های من از همه جا ارزان تر است

 

اگر سفارشاتون زیاد باشه تخفیف هم داده میشه.

 

من در اینجا همه چی میسازم

 

هر کس هم که لوگوی وب سایت من رو در وبش قرار بده تخفیف میگیره

 

  کپی ممنوعه 

 

دوستای گلم این وب دیگه مدیریت نمیشه

 

پس لطفا سفارش ندید

 

باتشکر از همه

 

  بای تا تابستون بعدی 



 

 

 

 

 

این هم امضای منه

حالا بریم سراغ قیمت ها

 

 

اسم سفارشات                   قیمت                    وسایل مورد نیاز

 

لوگوی ثابت                   2 نظر                   عکستون

 

لوگوی متحرک               5   نظر            عکساتون ونوشته هاش

 

جعبه متن                    4  نظر                   عکس ونوشتش

 

امضا                         2 نظر                    نام مورد نظر

 

متن به دنبال موس          1 نظر                       متن مورد نظر

 

آیکون ثابت                   3 نظر                            عکسش

 

آیکون متحرک                5 نظر                            عکسش

 

فاوایکون                    2 نظر                    عکس خیلی ریز

 

موس                       3  نظر                              عکستون

 

بالا بر                      5 نظر                              عکسش

 

کد بارشی                4    نظر                              عکسش

 

صفحه ورودی            6  نظر                                عکسش

 

قالب حرفه ای                  10 نظر                   هدرش وبک گراندش

 

کارت پستال                       7نظر                           عکساش

 

جلوه های زیبا به عکس    شارژ هزار تومنی ایرانسل       عکسش و نوشتش

 

ساخت ایمیل               2 نظر                            مشخصات

 

ساخت وب سایت           2 نظر                        نام کاربری و رمز

 

ست هرشخصیتی       شارژ دو تومنی ایرانسل       بگید از کی باشه ووسایل

 

درخواست عکسی خاص     4 نظر                     بگو از کی باشه     

                            

                                 زود باش سفارش بده 

                   

 هرکس خواست هزینه هایی که به صورت نظره رو بده توی این یکی وبم بده لطفا

http://www.nazi10.lxb.ir/



نظرات شما عزیزان:

sophia
ساعت22:28---7 آبان 1393
مرسی
پاسخ:خواهش عسلم


Áäžáм
ساعت14:07---4 مهر 1393
من یه امضا میخواستم
پاسخ:باشه گلم


نیایش 
ساعت15:23---25 شهريور 1393

منم قالب میخوام بعد رفتم تو سایتی که نظر بدم با اسم زیا نظر میدم اینم ادرس عکس http://upcity.ir/images2/56754359350177112973.png
پاسخ:اجی گلم خب بگو چه مدلی میخوای تازه ادرس وبتم نذاشتی ادرسو بذار که رمزو بدم بعدش پشت صفحت چه مدلی و چه رنگی باشه؟اینا رو بگو تا بسازم گلم قیمت رو هم که میدونی



نگین
ساعت19:46---1 شهريور 1393
سلام من یه امضا هم میخواستم اگه میشه عین برا خودت بنویس نگین بلوم negin bloom
پاسخ:باشه گلم


نگین
ساعت13:50---31 مرداد 1393
سلام من یک فاوآیکون میخوام اینم عکسش لطفا میخواستید کدشو بدید بگید کجای قالبم بزارم آخه من نمیدونم ممنون.
http://tuin.net76.net/up/7f98ddf04020.png
امیدوارم به اندازه کافی ریز باشه هر وقت درست کردی کدشو بفرست تو نظرات وبم بوووس بااای
پاسخ:باید کد رو توی قسمت تنظیمات کدهای جاوا بذاری


benyamin
ساعت23:14---29 مرداد 1393
من شکستن نمیدانم ،

ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود

دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را با نگاه سردش..و

پاسخ:Its beautiful


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ‌ها:
|چهار شنبه 29 مرداد 1398برچسب:,| 1:6|nazanin Bloom|

About


به وبلاگ من خوش آمدید
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive